مزایده واگذاری امور خدماتی/ شهرداری بادرود/ مجاد

  • شماره : 637
  • تاریخ ثبت : 1396/03/02
  • دستگاه : شهرداری ها
  • موضوع : مزایده

آگهی مزایده

شهرداری بادروددر نظر دارد  قسمتی از امور خدماتی خود در مشاغل تنظیف معابر و جمع آوری و حمل زباله نگهداری و توسعه فضای سبز بصورت حجمی در حد حجم کاری 28نفر نیروی کارگری به پیمانکار واجد شرایط باستناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهربه شرح ذیل واگذار نماید:


1-پیمانکار می بایستی دارای ظرفیت کاری و نیز صلاحیت فنی و توان مالی جهت پرداخت ضمانتنامه معتبر بانکی را داشته باشد.


2-متقاضیان واجد شرایط می توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 96/3/17به واحد خدمات شهری شهرداری بادرود مراجعه و نسبت به موقعیت و نوع کار و مشخصات فنی و محدوده کار اطلاعات نماید.


3-سپرده ضمانت شرکت در مناقصه (جمع مبلغ پیشنهادی یک ماه) به صورت ضمانت نامه بانکی با چک تضمین شده بانکی در وجه شهرداری بادرود با واریز وجه نقد به حساب سپرده جاری شماره 106682190001نزد بانک ملی بادرود بنام شهرداری بادرود.


4-سوابق کاری و مستندات شرکت شامل اساسنامه آخرین تغییرات هیئت مدیره و صاحبان امضاء به همراه اصل ضمانت نامه بانکی با فیش سپرده در پاکت الف ارائه شود.


5-متقاضیان باید پیشنهادات قیمت خود را بر اساس آنالیز قیمت حجم کاری (حقوق و مزایای کامل کارکردی و مقررات تبعی آن در سال 96با احتساب حق مدیریت شرکت و سایر هزینه بیمه حوادث و )... (طبق جدول پیوست) 28نفر نیروی کارگری در هر ماه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ96/03/17 به طور جداگانه در برگ پیشنهاد قیمت درج و بدون قلم خوردگی در پاکت (ب) قرار داده و ممهور به مهرشرکت به دبیرخانه محرمانه شهرداری بادرود تحویل نمایند.


6-پیشنهاد دهندگان بایستی رعایت منع مداخله کارمندان دولت را بنمایند.


7-پیشنهادات رسیده رأس ساعت 11روز پنج شنبه مورخه 96/3/18در کمیسیونی که بدین منظور در دفتر شهردار تشکیل می گردد رسیدگی و پس از بررسی مدارک ارسال شده نتیجه اعلام می گردد.


8-کمیسیون در رد یا قبول پیشنهادات رسیده مختار است.


9-به پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر اعلام شده در شرایط آگهی برسد یا مخدوش یا بدون سپرده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.


10-سپرده نفرات اول و دوم و سوم تا انعقاد قرارداد به نفر اول در شهرداری باقی خواهد ماند چنانچه نفر اول از تاریخ ابلاغ کتبی شهرداری ظرف مدت یک هفته نسبت به عقد قرارداد اقدام ننماید در این صورت سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با نفر دوم منعقد خواهد شد و چنانچه نفر دوم نیز حاضر به انجام قرارداد نشود سپرده او به نفع شهرداری ضبط و کمیسیون مجددا تصمیم گیری خواهد نمود.


11-کسورات قانونی اعم از بیمه (درمان و حوادث و ... و مالیات بعهده پیمانکار می باشد)

 

12-کلیه هزینه های چاپ آگهی روزنامه و ... بر عهده برنده می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجید صفاری - شهرداری بادرود- روزنامه اصفهان امروز - مجاد