مناقصه آرشیو الکترونیکی/ اداره کل ثبت اسناد و املاک اصفهان / مجاد

  • شماره : 638
  • تاریخ ثبت : 1396/03/02
  • دستگاه : نهاد های دولتی
  • موضوع : مناقصه

آگهی مناقصه

 

مناقصه گزار: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان

 

موضوع مناقصه شماره 3-96-103 ایجاد آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی واحدهای ثبتی استان اصفهان
موضوع شماره مناقصه 4-96-104 ایجاد آرشیو الکترونیکی دفاتر املاک واحدهای ثبتی استان اصفهان

 

 

 

محل تامین اعتبار: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور


مهلت دریافت اسناد:
از روز پنجشنبه مورخ 96/3/4لغایت روز یکشنبه مورخ96/3/7



محل دریافت اسناد: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد  مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setediran.irانجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت مناقصه محقق سازند.


آگهی مناقصه در سایت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به نشانی:
www.sabt-es.irو همچنین در سایت ملی مناقصات به نشانی: www.iets.mporg.irنیز درج شده است.


تاریخ تحویل پاکت های مناقصه:روز چهارشنبه مورخ 96/3/17تا پایان وقت اداری


تاریخ بازگشایی پاکت ها: ساعت 9صبح و 12ظهر روز پنجشنبه مورخ96/3/18


گروه و رشته شغلی:شرکت هایی اجازه دریافت اسناد مناقصه را دارند که دارای رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک در زمینه خدمات پشتیبانی با رتبه حداقل 4باشند.


محل تحویل پاکت های مناقصه: پیشنهاد قیمت به انضمام کلیه مدارک اعلام شده از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اعلام گردد و پاکت الف حاوی ضمانت نامه بانکی به نشانی: اصفهان خیابان چهارباغ بالا- بعد از چهارراه نیکبخت- روبروی بیمارستان شریعتی - دبیرخانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان تحویل و رسید دریافت شود.


نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:مبلغ ضمانتنامه بانکی در وجه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان
اصفهان به مبلغ 227/500/000ریال (معادل دویست و بیست و هفت میلیون و پانصد هزار ریال) جهت شرکت در مناقصه شماره 103-96-3و مبلغ 154/700/000ریال (معادل صد و پنجاه و چهار میلیون و هفتصد هزار ریال) جهت شرکت در مناقصه شماره 103-96-4می باشد که می بایست برای مدت 90روز معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما قابل تمدید باشد، ضمنا به پیشنهاداتی که فاقد ضمانتنامه یا امضاء مخدوش و مشروط و ضمانتنامه های کمتر از میزان مقرر، چک تضمین شده و چک شخصی و نظایر آن و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود، مطلقاًترتیب اثر داده نخواهد شد.


((سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است)).


آدرس اداره کل ثبت اسناد و املاک: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا- بعد از چهارراه نیکبخت - روبروی بیمارستان شریعتی- اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان

 


تلفن :36611074-031

 

دورنگار:36644631-031

 

 

 

 


اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان/روزنامه اصفهان امروز / مجاد