اداره کل پست استان اصفهان در نظر دارد امور مربوط به تمبر شخصی و تمبر تبلیغاتی و خدمت در زمینه بازاریابی، قبول، ثبت سفارش و نیز چاپ تمبر شخصی و پاکت گذاری در سطح کشور با بهره گیری از تحقق، پژوهش، طرح و ایده های نو به بخش خصوصی را واگذار نماید.
از کلیه متقاضیان حقیقی(صنفی) و حقوقی که دارای سه سال سابقه کار مفید در حوزه تمبر و تمبرشناسی، صنعت چاپ، عکاسی و یا بازاریابی که دارای تجهیزات مرتبط و یا توانایی لازم برای تامین تجهیزات و امکانات باشد با در دست داشتن معرفی نامه به واحد خدمات و تدارکات جهت اخذ مدارک مراجعه نمایند.
* زمان اخذ مدارک از تاریخ 96/2/23لغایت96/2/28
* اداره کل پست استان اصفهان جهت ایجاد فضای رقابتی و افزایش کیفیت می توانند از توان چندین بخش خصوصی به صورت همزمان استفاده نماید.
* متقاضیان بایستی توانایی مالی در زمینه تامین دفتر کار، هزینه های پیاده سازی و تهیه زیر ساخت های نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و ملزومات اداری مربوطه را دارا باشد.
کمیسیون معاملات اداره کل پست استان اصفهان/ روزنامه اصفهان امروز / مجاد