سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان در نظر دارد بهره برداري از برخی از غرفات و سوله های میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان را از طریق مزایده (با شرایط و مقررات مورد نظر سازمان در جهت بهره برداري) به اشخاص حقوقي یا حقیقي واجد صلاحیت واگذار نماید.
متقاضیان مي توانند از تاریخ 1396/05/04تا پایان وقت اداري مورخه 1396/05/12با ارائه اسناد و سوابق کاري مرتبط به قسمت اداری میدان مرکزی میوه و تره بار واقع در کیلومتر پنج جاده اصفهان- نایین، ساختمان اداری میدان مرکزی میوه و تره بار مراجعه نموده و پس از اخذ تأییدیه نسبت به واریز مبلغ700.000 ریال بابت هزینه تهیه اسناد مزایده در وجه حساب سپرده کوتاه مدت شماره7002140948 نزد بانکشهر شعبه حکیم اقدام نموده و اسناد مزایده را دریافت نمایند.
تلفن تماس:32683601
متقاضیان بایستي:
- داراي عدم سوء پیشینه کیفري و مالي باشند.
- داراي حسن سابقه، توان مالي و اجرایي مناسب در این زمینه باشند.
- داراي پروانه کسب یا مجوز اتحادیه در زمینه کاربری های ساماندهی وانت بارها و کامیون های حمل بار، دارای مجوز یا پروانه کسب اتحادیه عمده فروشان میوه و تره بار برای کاربری عمده فروشی میوه و دارای حداقل 5سال سابقه برای سایر کاربری ها مورد نظر را دارا باشند.
-ارائه سپرده شرکت در مزایده طي فیش بانکي الزامي است.
-مدت قرارداد، درصورت رعایت کلیه قوانین و مقررات سازمان، حداکثر در تاریخ 1396/10/30 خاتمه می یابد که در صورت رضایت از عملکرد بهره بردار و توافق کتبی طرفین براساس ضوابط و مقررات مربوطه قابل تمدید خواهد بود.
- مهلت ارسال پیشنهادات پایان وقت اداری مورخه 1396/05/14مي باشد.
-پاکت اسناد فنی مزایده در تاریخ 1396/05/15توسط کمیسیون تشخیص صلاحیت بهره برداران بازگشائی می گردد و پس از آن پاکت های الف و ب شرکت کنندگان حائز رتبه مورد انتظار مطابق با اسناد مزایده، توسط کمیسیون عالی معاملات سازمان در تاریخ 1396/05/21بازگشائی می گردد.
-سازمان در رد یا قبول پیشنهادات مختار مي باشد.
-هزینه انتشار آگهي بر عهده برنده مزایده است.
سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان/روزنامه اصفهان امروز/ مجاد