قوانین سامانه مجاد

قوانین سامانه مجاد
  • نویسنده : امیر حسین حبیبی
  • تاریخ انتشار : 23 آبان, 1395
مخاطب ارجمند باسلام قوانین سامانه مجاد وابسته به روزنامه الکترونیکی مفتاح با پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی پیرامون مجموعه های عرصه مجازی است که با این پشتوانه، رسالت خدمترسانی به شما را سرلوحه خود قرار داده است در ادامه قوانینی که می تواند این رسالت را به نحو احسن اجرایی...

مخاطب ارجمند باسلام.

 

قوانین سامانه مجاد وابسته به روزنامه الکترونیکی مفتاح با پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی پیرامون مجموعه های عرصه مجازی است که با این پشتوانه، رسالت خدمترسانی به شما را سرلوحه خود قرار  داده است.

در ادامه قوانینی که می تواند این رسالت را به نحو احسن اجرایی کند ارائه می گردد:

 

1- این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

2-رونوشت مطلب از این سامانه با ذکر منبع بلامانع است.

3- طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

4- علیرغم اینکه مدیریت سامانه نیز می تواند نظرات را  ویرایش ، حذف و تایید کند  وظیفه اصلی  این کار بر عهده خود کاربر می باشد.

5- مدیریت سامانه در حد امکان از ویرایش یا حذف مطالب ونظرات ارسالی خودداری خواهد کرد ، مگر اینکه مطالب دارای کلمات رکیک ، محتوای ضد اسلامی و مغایر با محدوده تعیین شده در قوانین جمهوری اسلامی باشد.

6-  فعالیت و ارسال آگهی توسط هر شخصی در سامانه با هر زبان ، نژاد و محل سکونتی در سایت  آزاد است.

7- توهین به هر شخص ،  نژاد ، قوم و زبانی در این سایت ممنوع می باشدودر صورت اقداماتی از این قبیل از طرق قانونی اقدام می گردد.

8- تمامی اعضا  باید توجه کافی را برای نگه داری از پسورد خود داشته باشند.که عبور ورمز هر کاربر مخصوص به وی بوده وتبعات انتشار آن ها بر عهده عضو می باشد.  

9-  اخذ پرینت از هر آگهی بعنوان اصل محسوب می شود وتایید آن توسط مدیریت سامانه صرفا با نامه نگاری توسط مرجع آگهی دهنده امکان پذیر خواهد بود.

10- تایید وگواهی مبالغ پرداختی توسط هر کاربر صرفا با نامه نگاری مرجع آگهی دهنده ممکن می باشد.

11-  در صورت کنسل شدن آگهی پس از انتشار در سامانه تا 24 ساعت  پنجاه در صد هزینه آن قابل استرداد از طریق نامه نگاری مرجع آگهی دهنده طی تشریفات  ومراحل مربوطه امکان پذیر است لکن پس از گذشت 24 ساعت هیچگونه مبلغی عودت نخواهد شد.

12-  قوانین سامانه مجاد وابسته به روزنامه الکترونیکی (پایگاه اطلاع رسانی مفتاح )طی 12 بند تنظیم وهر یک از کاربران واعضا موظف به رعایت آن بوده وبرای همگان لازم الاتباع می باشد. 

                  

                                                  

 

حسین صادق زاده پوده

صاحب امتیاز و مدیر مسئول

پایگاه اطلاع رسانی مفتاح